19/1/09

la seva veu, el seu concert.

El dia que giri una cantonada
i la gent em regali un somriure,
el dia que l'última bala vulguiar
rencar l'ànima a un innocent...
.
aparta't, vigila, amb compte...
El dia que giri una cantonada
i la gent em regali un somriure,
el dia que l'última bala vulguiar
rencar l'ànima a un innocent...
.
Fusells, que maten la gent i, amb ells, les paraules,
jo sé, que si avui estic boig, el món ho està més...
.
Una vida, una història, i un món que gira i gira...
Un somriure, imagina, un món sense injustícia...
.
He escollit ser un xic rebel,
i amb paraules rebelar-me,
puc ser la veu de la protesta,
com vidres que es claven en la veritat...
Allende, Presidente, Guevara, Víctor Jara...
.
Una de les moltes d'ahir. Ahir, concert d'en Cesk, irrepetible, increible, sense paraules... Ell no va ser la única estrella, totes les col·laboracions van fer d'aquest concert un gran concert. I dins el meu cap no deixa de sonar una i altra cançó...
... sóc tant pobre que no et puc fer tornar al món ...

2 comentarios:

  1. simplement...va ser un concert i en general un dia...
    GENIAL!!!
    amb totes les lletres!
    tinc ganes de tornar a sentir la seva veu! ^-^

    ResponderEliminar
  2. Monica!!
    t'he deixat una cosa al meu blog!
    es un premi ^-^
    més que res és xk actualitzis i hi posis alguna coseta xD

    ResponderEliminar